Direktlänk till inlägg 18 juni 2007

Leias inbillning

Av leia - 18 juni 2007 21:29

Leia är så himla rolig ibland. Vid en viss plats när vi ska gå förbi grannhuset stannar Leia och vägrar gå förbi. Jag får pusha henne med godis och annat kuligt för att hon surt ska gå förbi. Jag tror att detta beror på att en stor hund ant har sagt till henne att där ska hon hålla sig ifrån...grrr! Nu har hon börjat bli mycket bättre och kan nästan gå förbi där utan några problem. MEN nu har hon börjat göra så vid en annan plats..stannar vid en särskild hundlatrintunna...och vägrar gå nära den..jag fattar ingenting?? Har jag en osäker och ostabil hund eller?? Konstig är hon iaf och inte helt säker i psyket...haha!

 
 
annica

annica

19 juni 2007 08:53

Har ni spöken i era trakter ? :-) Hon är nog i spökåldern.

http://russlarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

19 juni 2007 19:50

Ha, vilken tok hon är. Den där stora vovven kan inte ha sagt snälla saker...
Troligen är det väl hans skit som ligger i soptunnan oxå!
O Leia köper det o vågar inte göra annat än att lyda trots att det ju är Leia som oxå bor där... Hm!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leia - 4 augusti 2007 17:17

Idag träffade vi Tyra och Anna. Vi gick en sväng runt Karlslund och hundarna fick springa av sig lite... Jag tror att Leia har blivit lite mindre nyfiken på andra hundar då hon inte verkar ha dunderkoll på alla hundar runt omkring (eller så är det ba...

Av leia - 31 juli 2007 17:03

Kollade för en gångs skull på tv-programmet "mannen som kan tala med hundar". Där var det ett par som hade problem med sin hund som alltid smet ut när de öppnade dörren. Då frågade denna man hur ofta paret gick ut med sin hund på en längre promenad o...

Av leia - 28 juli 2007 18:05

Nu är vi inne i en period (som vi egentligen alltid är..blir bara lite lat ibland) där vi övar att Leia ska kunna gå fint bredvid mig utan koppel. Detta går väldigt bra förutom när det finns andra hundar med i bilden. Jag blir helt knäpp på henne. Ho...

Av leia - 25 juli 2007 09:22

Jag kan inte riktigt sluta med att åka och plocka blåbär. Det finns så himla mycket blåbär i denna skog och det vill aldrig ta slut. Leia bara äter och äter..hennes mage är nog snart i uppror..men jag kommer nog ha den friskaste hunden i stan! Igår t...

Av leia - 23 juli 2007 16:52

I fredags skulle det vara sol mestadels av dagen så då gav jag och Anna iväg oss till Säbylund med hundarna. Där hittade vi ett nytt ställe som vi ansåg var bättre än förra stället....ända till det kom in en tredje hund i bilden och våra hundar stack...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards